Оплата і доставка
Мінімальна сума замовлення - 300 гривень
(+ 5% за упаковку товара, але не більше чим 100 грн), якщо відправка через Нову Пошту, Укрпошту)
Доставка
Нова Пошта. Найпопулярніша та найшвидша доставка це перевізник Нова Пошта. Доставка відбувається протягом 1-3 днів після відправки. Оплачувати можна при отриманні замовлення (наложеним платежем) або на карту або р/р відправника. Оплата повинна прийти до 16:00 год. дня відправки. Всі замовлення відправляються о 17:00 год.
УкрПошта. Відправка УкрПоштою відбувається двічі на тиждень. День відправки потрібно уточнювати у менеджера. Доставка відбувається протягом 3-14 днів після відправки. Оплатити все замовлення потрібно на р/р чи карту відправника до його пакування.
Самовивіз. Під час самовивозу оплатити можна готівкою або переводом на карту. Під час отримання саджанців самовивозом вартість упаковки 5% не рахується.
Замовлення, які відправляються через пошту, до них додатково нараховується 5% від суми замовлення на упаковку рослин. Для цього ми використовуємо картонні коробки, а для крихких, високих або штамбових рослин – дерев’яні рейки, бамбукові палиці (це дозволяє доставити Вам рослину у повній цілості), а також мішки, картон, скотч, стрейч і вологу тирсу.
Великі оптові замовлення, які відправляються перевізником «Нова Пошта», то їх пакування оговорюється додатково по телефону.
Оплата
Оплата на пошті при отриманні (наложка). Ви сплачуєте Ваше замовлення при отриманні на пошті. Накладеним платежем ми відправляємо Новою Поштою та Укрпоштою.
Оплата на карту або розрахунковий рахунок. Після створення замовлення менеджер надасть Вам реквізити для оплати. Якщо Ви вказали оплату на карту або р/р, то посилки відправляються тільки після оплати. Відправити можемо Новою Поштою або УкрПоштою. Якщо Ви зробили передоплату на саджанці які відправлятимуться через деякий час, а потім по якійсь причині відмовились від замовлення, то кошти не повертаються (Ви можете перенести відправку оплаченого замовлення на пізніше, або обрати інший товар на цю суму). Кошти повертаються в тому випадку якщо цей товар знятий з продажу.
Оплата на розсаднику. Якщо Ви приїхали особисто щоб придбати саджанці то ви можете розрахуватись готівкою або переводом на карту. Якщо Ви обрали таку кількість рослин, що не вміщується в машину, то ми можемо відправити їх Новою поштою протягом кількох днів, в такому випадку буде нараховано 5% на пакування.
Отримання замовлення на Новій Пошті
При отриманні замовлення обов’язково перевіряйте посилку на Новій Пошті. Якщо щось не додали, щось зламалось під час доставки, або на Вашу думку не відповідає вимогам, одразу телефонуйте нам з відделення Нової Пошти для вирішення таких питань 098-854-54-79, 050-854-54-55, 063-854-54-55. Далі зробіть фото/відео цієї рослини або процес розпакування посилки, і пришліть його нам на вайбер, на телефони вказані вище. Після чого Ви можете спокійно забирати посилку і чекати як наші експерти ознайомляться з фото/відео і запропонують варіанти вирішення цієї проблеми. Якщо Ви забрали посилку не оглядаючи її на відділенні, то такі скарги розглядаються індивідуально.
Ми можемо запропонувати такі варіанти вирішення питань:
- Замінити саджанець (якщо він не якісний), тобто Ви пересилаєте той що отримали, і ми відправляємо новий. Хто сплачує доставку вирішується індивідуально.
- Відправити повторно (якщо саджанця не вистачає). Доставку сплачуємо ми.
- Повернути за нього кошти, вартість визначають наші експерти в залежності від ситуації, його не додали, він зламався, чи не якісний.
Якщо Ви забрали посилку без огляду, і вже дома помітили що щось не так, то такі скарги не приймаються. Саджанці які куплені на розсаднику, поверненню та заміні не підлягають.
Пакування товару
Замовлення, які відправляємо через Нову Пошту, додатково враховується 5% від суми замовлення на упаковку рослини. Для цього ми використовуємо картонні коробки, а також для крихких, високих і штамбових рослин - дерев'яні рейки, бамбукові полички (це дозволяє доставити Вам рослини у повній цілості), а також мішки, картон, скотч і стрейч, тирса.
Для збереження високої якості саджанців, застосовується відповідна упаковка замовлень. Якщо це саджанці з відкритою кореневою системою, то коріння саджанців обробляються спеціальною живильною сумішшю (це може бути волога тирса), щільно обкладаються цим зволоженим субстратом і ретельно упаковуються спочатку в стрейч-плівку, а потім в зовнішню поліетиленову або картонну упаковку. Дана упаковка дозволяє зберегти якість і свіжість кореневої системи саджанців при пересиланні. Якщо це саджанці закритої кореневої системи (в контейнері), то ми спочатку добре зволожуємо саджанці, щоб не пересохли, потім акуратно фіксуємо їх в коробку, щоб не переверталися і не зламалися.
Посилки з саджанцями оплачуються по тарифам перевізника.
На саджанці обов'язково прикріплюються бірки або підписується на горщиках назва сорту.
Всі замовлення, оформлені по сайту або по телефону, чи по електронній почті, відправляються по мірі черги. В першу чергу замовлення, які були попередньо оплачені на карту приват банка, а потім ті, в кого є наложений платіж (оплата на пошті при отриманні).
Гарантія якості та сортності продукції
Розсадник гарантує, що відправлені саджанці будуть мати свою сортість та високу якість приживлюваності, за умови дотримання всіх агротехнічних норм.
При потребі розсадник надає консультацію своїм клієнтам по догляду за рослинами.
Саджанці під час транспортування можуть отримати незначні пошкодження (які не вплинуть на здоров’я рослини). Незначними вважаються: пошкодження листя, невеликі подряпини, несуттяєві зломи гілок або коріння.
Саджанці відправляються згідно агротехнічних норм, що процес викопування і транспортування не порушить їхній біоритм. Тобто Ви отримаєте саджанці готові до висадки.
Розсадник не гарантує, що саджанці, які доставляються, будуть абсолютно ідентичні з фото які розміщені на сайті. Ми гарантуємо, що саджанці будуть максимально схожі, з тими які зазначені на сайті.
Якщо клієнт бажає, він може запросити фото його замовлення перед пакуванням.
Всі розміри саджанців сказані орієнтовно, і може бути похибка +/- 10-20%
Розсадник не несе відповідальності за приживлення рослин в разі недотримання агротехнічних норм.
Якщо Ви отримали замовлення без огляду на пошті, це свідчить про те, що Ви погоджуєтесь з якістю та кількістю Вашого товару в посилці.
Правила повернення товару
Приватний розсадник “Київсад” поверне вартість товару, або зробить заміну в наступному випадку:
- Якщо товар не відповідає очікуванням.
- Якщо посилка пролежала на відділенні не більше 5 днів з моменту її прибуття.
Повернення або заміна товару вирішується індивідуально з кожним клієнтом. Повернення коштів відбувається у вигляді знижки на наступне замовлення.
Як отримати заміну товару чи повернення грошових коштів.
-Ви повинні звернутися в розсадник не пізніше 3 днів з моменту отримання посилки.
-Ви надсилаєте на нашу електронну пошту info@kievsad.com.ua (або на вайбер 0988545479) фото-докази пошкодженого товару та накладну від нашого магазину з коротким описом даного випадку.
Протягом 3 днів Вам дадуть відповідь. Всі питання вирішуються індивідуально.
Наша адреса: Київська обл., Броварський р-н., (Баришівський р-н.), с. Морозівка, вул. Д. Поповича 44