Оплата і доставка

Мінімальна сума замовлення - 300 гривень

(+ 5% за упаковку товара, але не більше чим 100 грн), якщо відправка через Нову Пошту, Укрпошту)

Оплата

-Накладений платіж (оплата при отриманні на пошті).

-Оплата на карту або розрахунковий рахунок. Після створення замовлення менеджер надає реквізити.

-Оплата в розсаднику (самовивіз). Готівкою або переказом на карту.

-При внесені завдатку на весняні/осінні замовлення, у випадку відмови від замовлення, оплата не повертається, але ви можете перенести відправку на інший час або обрати інший товар на цю суму.

Доставка

-Основний перевізник — Нова Пошта, доставка займає 1–3 дні після відправлення..

-Всі замовлення відправляються у порядку черги протягом 3–4 робочих днів після дзвінка менеджера.

-У зимовий період оплачені замовлення надсилаються першочергово навесні (березень-квітень, залежно від погоди).

-Великі оптові замовлення погоджуються окремо по телефону.

Отримання замовлення на Новій Пошті

Обов’язково перевіряйте посилку на відділенні Нової Пошти.

Якщо є питання чи зауваження — телефонуйте нам прямо з відділення: 098-854-54-79, 050-854-54-55, 063-854-54-55.

Якщо посилку забрано без огляду, скарги після отримання не приймаються. Це означає, що ви погодилися з якістю та кількістю товару.

Ми не несемо відповідальності за суму пересилання. Пересилання посилки сплачує одержувач, також повернення та обмін товару за рахунок замовника.

Пакування товару

Упаковка додається до вартості замовлення — +5% (але не більше 50 грн).

Використовуємо: картонні коробки, дерев’яні рейки, бамбукові палиці, мішки, картон, скотч, стрейч, вологу тирсу.

Гарантія якості та сортності продукції

Саджанці надсилаються з бірками або підписами на горщиках.

Ми гарантуємо:

-сортність рослин;

-високу якість і приживлюваність (за умови дотримання агротехнічних вимог).

Важливо: незначні пошкодження листя, подряпини чи дрібні зломи гілок, що можуть виникнути під час доставки, не впливають на здоров’я рослин.

Залежно від сезону рослини можуть мати обрізку, підстрижене гілля, жовте або червоне листя восени — це нормально.

Фото замовлення перед пакуванням можна запросити у менеджера.

Фото саджанців на сайті може не відповідати реальним, тому що рослини ростуть, пересаджуються, підрізаються. І в різний період пори року вони виглядають по різному. Тому, щоб не було непорозумінь, запитуйте в менеджера реальне фото рослини перед відправкою.

Правила повернення товару

Рослини поверненню та обміну не підлягають (згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»).

Інші товари (наприклад, добрива, препарати для рослин, земля) можна повернути протягом 14 днів за рахунок покупця, в оригінальному пакуванні без слідів використання.

Якщо є рекламація:

-надсилайте фото товару, накладної, ТТН на вайбер 098-854-54-79.

-повернення або заміна можлива лише з відділення пошти, під час огляду.

Якщо товару немає в наявності або він знятий з продажу — кошти повертаються.

Пересилання посилки сплачує одержувач, також повернення та обмін товару за рахунок замовника.


Наша адреса: Київська обл., Броварський р-н., (Баришівський р-н.), с. Морозівка, вул. Д. Поповича 44